Platforma: PC PlayStation 4 Xbox One
Datum izlaska:25. Oct. 2019
Izdavač:
Razvojni tim:
Žanr:
8.3

Call of Duty: Modern Warfare je jedna propaganda bljuvotina, ali vrlo zabavna bljuvotina! Igrač je primoran da kroz veoma interesantnu singlplejer kampanju sluša priču o izopačenim i ogavnim monstrumima Rusima, ali i o njihovoj noćnoj mori, finim i učtivim mladićima Amerima i Englezima. No kada je reč o samoj igri, stvari su stvarno krenule nabolje –  Call of Duty je grafički uznapredovao, kampanja je obogaćena kvalitetnim misijama, a multiplejer je konačno dobio preko potrebno osveženje.

Rusi vešaju narod na ulicama

Za razliku od prethodnih Call of Duty naslova koji su poznati po veoma monotonim kampanjama, Modern Warfare se odlikuje raznovrsnim misijama, upotpunjenim kvalitetnim i smislenim zadacima. Misije se ne svode isključivo na to da igrač ide od tačke A do tačke B i da ubija neprijatelje, već mu se na dosta mesta pruža prilka da sam osmisli kako će pristupiti problemu. Protivnici su “dobili” na inteligenciji, pa i obračuni izgledaju dosta realističnije. Posebno su me oduševile misije koje se odvijaju po noći, u mračnim uslovima, a gde je cilj da se upadne u neku kuću i da se brzo eliminišu protivnici. Svaka misija je obogaćena i nekom “mini igrom” (npr. deaktiviranjem bombe), što ubija monotoniju prouzrokovanu stalnim ubijanjem neprijatelja.

Igra je grafički zaista fenomenalna, a posebno me je oduševilo kako izgledaju misije gde je obavezna upotreba noćnog uređaja. U pojedinim momentima sam čak imao osećaj da gledam film, a ne da igram video igru. Zato i ne treba da čudi činjenica da Modern Warfare traži preko 150GB slobodnog prostora! Pored sjajne grafike ističu se i novi zvučni efekti eksplozija i vatrenog oružja. Što se tiče same muzike, ništa konkretno ni nije privuklo pažnju. S tehničke strane igra radi zaista impresivno i veoma retko se javlja pad frejmrejta, kako u singlplejer, tako i u multiplejer režimu.

Što se tiče onlajn igranja, multiplejer je dobio bogate novitete. Uveden je novi mod po imenu Ground War koji jako podseća na Battlefield serijal. Mod sadrži velike mape, sa velikim brojem igrača i vozila, a cilj je da se zauzmu tačke A, B, C, D i E i da se što duže drže. Tim koji poseduje više tačaka dobija više poena, a pobednik je onaj koji stigne do određenog broja. (čini mi se da je u pitanju cifra od 250 poena). Takođe je ubačen i veoma intezivan 2 na 2 mod koji pruža dobar adrenalinski šok u neizvesnim momentima. Na svake dve runde igrači dobijaju novo oružje i opremu, a pobednik je onaj tim koji pobedi šest rundi. Tu su i klasični modovi poput team deathmatcha, dominationa, FFA-a i drugih.

Igra ne sadrži nikakve mikrotransakcije, a napredak se ostvaruje isključivo igranjem. Posle određenog nivoa otključavaju se klase koje mogu da se uređuju prema ličnim preferencijama. Kod mene je obično slučaj da imam jednu klasu sa automatskim oružjem, drugu sa nekom sačmarom i treću sa snajperom. Četvrta i peta klasa mi služe za eksperimentisanje sa oružjima, perkovima (koji utiču na veštine lika), killstreakovima i dodacima za oružja. Pored klasičnog PvP multipljera, tu je i standardni PvE segment, koji uključuje Spec Ops misije. Trenutno su dostupne četiri misije, kao i mod za preživljavanje, a maksimalan broj članova po partiji je sveden na četvoro.

Modern Warfare ne poseduje nikakav značajan problem koji bi mogao da utiče na sam užitak igranja. Najveća mana je što Ground Wars mora da se igra u cross-platform režimu, kao i to što mod poseduje samo dve mape. Meni je lično bilo mučno da igram singlplejer kampanju zbog odvratne američke propagande koja se sručila na Ruse. I pored toga zaista preporučujem svima da probaju novi Call of Duty: Modern Warfare jer je u pitanju veoma kvalitetan naslov. Verujem da će igra privući i stariju generaciju koja je odavno prestala da igra ovaj serijal, razočarana dosadašnjim Call of Duty igrama.

Autor teksta: Filip Kojić

Za potrebe testiranja, igru ustupio ComputerLand.rs

Sistemska zahtevnost