Wargaming je najavio da će World of Tanks uskoro dobiti ray tracing podršku, a pored toga i bolju optimizaciju za višejezgarne procesore. Do sada je ova igra najviše koristila jedno jezgro procesora uz malu upotrebu ostalih, a nakon ažuriranja 1.4 teret će biti podjednako raspoređen. To znači da će i grafička kartica biti bolje iskorišćena što će dovesti do više FPS.
Što se tiče ray tracing implementacije, interesantno je da će biti iskorišćena Intelova ray tracing tehnologija u odnosu na Nvidijinu koja je mnogo više zastupljena, a pogotovo u visokobudžetnim igrama. Nažalost, korišćenje Intelove tehnologije će imati nekoliko mana… Najveći problem je što će ray tracing biti primetan samo na tenkovima koji nisu oštećeni i na koje direktno padaju sunčevi zraci, tako da će bilo koji tenk koji pretrpi oštećenje ili tenk koji se nalazi u zaklonu biti renderovan na stari način bez ray tracinga. Ipak, World of Tanks ima za cilj pristupačnost, a ne potpuni grafički realizam, tako da će i ovakva implementacija biti dovoljna za grafičko ulepšavanje.
Trenutno nije poznat tačan datum izlaska zakrpe 1.4, ali možemo pretpostaviti da ćemo uskoro dobiti još informacija.