Werewolf: The Apocalypse – Earthblood predstavlja neuspešan projekat kod koga se jasno vidi odsustvo ideja i želja. Mnoge razvojne timove krasi preterana ambicioznost, ali ne i studio Cyanide. Oni su samo probali da se okoriste činjenicom da ne postoji dovoljno vukodlaka u video igrama, ali nisu imali dovoljno kapaciteta da tu svoju ideju na pravi način ispromovišu. U nedostatku novca, a verovatno i talenta, Werewolf izgleda kao neki nezapažen naslov iz PS3/X360 ere.
Celokupna prezentacija je mlitava i kilava, od zastarele grafike, preko monotonog gejmpleja, pa do otrcane radnje o eko-teroristima. Igra prati lika po imenu Cahal, koji se u svojstvu vukodlaka, bori protiv korporacije Endron, čije poslovanje ne samo da negativno utiče na zagađenje planete, već i na ljudsku rasu. Iako je priča već viđena, teško da bi bolji scenario nešto popravio. Glasovna gluma je užasna, što uz sterilne dijaloge i smešne modele daje grotesknu sliku.
Misije započinjete u ljudskoj formi, a šunjanje se ističe kao jedna od glavnih mehanika. Potrebno je da izbegnete ili onesposobite stražare i bezbednosne sisteme, a igra vam omogućava i da se transformišete u vuka. Onda kada sam vas protivnici uoče, gejmplej postaje dosadan. Tada se lik transformiše u vukodlaka, a igra u brawler, gde je potrebno da igrač eliminiše određej broj neprijatelja. Borbe su uglavnom lake – postoji tri pristupa borbi, ali sve se uglavnom svodi na bezvezno tabanje. Par udaraca i protivnici su mrtvi, a kada ih sve potamanite, Cahal se vraća u ljudsku formu. Postoji i određen RPG aspekt, ali je nedovoljno razrađen i iskorišćen.
World of Darkness serijal je omogućio igračima neke zanimljive naslove, ali do sada nismo imali neku zapaženiju igru koja se tiče vukodlaka. Iako postoje brojne tematike iz popularne kulture koje nisu na pravi način predstavljene u formi video igre, to ne znači da priča o vukodlacima ne zaslužuje veću pažnju. Nažalost, Werewolf nije uspeo da iskoristi ovo mitološko biće na pravi način, a jedino se u stealthu vide neke zanimljive ideje. Razvojni tim je iskoristio svoje iskustvo radeći na šunjalici Styx, ali je zato omanuo u gotovo svemu ostalom, što prvenstveno uključuje zastareli način igranja i lošu grafičku prezetanciju.