Način na koji je osmišljen i dizajniran svet u The Legend of Zelda: Breath of the Wild je zaista impresivan, a mnogi razvojni timovi su u toj igri našli inspiraciju za svoje naslove. No, čudno je što većina takvih projekata pokrenta unutar manjih kompanija, a jedan od sjajnih primera je i The Pathless, jedan od prvih next-gen naslova razvojnog tima Giant Squid. U pitanju je ekipa od oko dvadesetoro ljudi, a ovo im je druga igra na kojoj su do sada radili.
The Pathless poseduje nesvakidašnji open world svet, obogaćen prirodom, misterioznim kulama i zanimljivim zagonetkama. Vaša uloga u tom neobičnom svetu je da ukrotite četiri svete zveri, kako biste pobedili mračnog gospodara Godslayera. Igra poseduje u suštini samo jedan cilj, a kako biste ga postigli, od velike je važnosti da proučavate i osmatrate okolinu i da se stalno krećete. Ne postoji nikakva mapa, niti fast travel opcija!
Da biste što brže putovali kroz svet, potrebno je da sa lukom i strelom gađate talismane raštrkane širom mape. Mete se lako pogađaju jer postoji auto aim, zbog čega je kretanje fluidno i interesantno. Sve dok pogađate talismane boost će biti napunjen, što vam omogućava da održavate veliku brzinu. Orao, vaš verni saputnik, od velike je važnosti za brzo kretanje, kao i za rešavanje različitih zagonetki.
Boss bitke se svode na dva segmenta – u prvom jurite protivnika, izbegavate njegove napade i gađate ga u slabe tačke, a u drugom se borite protiv njega u areni. Game over se ne javlja kada izgubite obračun, ali princip je u suštini sličan jer je potrebno je da se ponovo vratite u ring i da pokušate ponovo zadajete i izbegavate udarce. Iz ovog kratkog teksta može da se stekne pogrešan utisak da je igra prosta. U pitanje je veoma ambiziocan projekat, lepo sproveden u delo i siguran sam da bi se mnogi veći razvojni timovi ponosili ovakvom igrom!
Autor teksta: Filip Kojić
Za potrebe testiranja, igru ustupio CD MEDIA.