Ghost of Tsushima će biti open world avantura smeštena u poznom 13. veku za vreme mongolske invazije na ostrvo Tsushima. Protagonista igre je Jin Sakai, jedan od poslednjih preživelih ratnika svog klana. On će morati da ostavi po strani svoje tradicije i postane duh kako bi povratio slobodu svog klana.
Poznati detalji:
- Igra će biti realistična i neće imati natprirodne elemente.
- Priča neće biti istorijski tačna.
- Svet u igri će biti veliki, najveći na kojem je Sucker Punch ikada radio.
- Igra će moći da se igra sa japanskim glasovima. Angažovan je poseban trener za japanske glumce kako bi mogli da autentično rekreiraju drevni Japanski.
- Igra će imati linearnu priču i neće biti račvanja.
- Muziku za igru će komponovati Shigeru Umebayashi.
Poznati detalji vezani za svet:
- Svaka oblast u igri ima svoju tematiku i one će se direktno odnositi na questove u njima. Npr. ime zone iz demo verzije je “Forest of No Return” (Šuma bez povratka), pa se u njoj većina zadataka odnosi na izdaju.
- Za kretanje kroz svet moći će da se koristi, parkur, kuka za kačenje i jahanje konja.
- Dinamička promena vremena uključuje sneg i kišu. Oblaci će biti simulirani, tako da se neće ponavljati.
- Jin Sakai menja odeću u odnosu na okolinu u kojoj se nalazi, što će imati kako mehanički, tako i narativni značaj.
Poznati detalji vezani za borbu:
- Katana je glavno oružje u igri i moći će da se unapređuje.
- Pored katane na raspolaganju su luk i strela, kao i dimne bombe.
- Developeri žele da osećaj svakog zamaha bude realističan, pa će svaki udarac koji pogodi ostaviti ožiljak.
- Moguće je ubiti protivnika iz jednog udarca ako se u pravom trenutku zamahne oružjem.
- Pritiskom dugmeta se čisti oštrica mača.
- Šunjanje će se koristiti kroz veći deo igre, a bonusi će biti davani ako se atentatom na protivnika započne borba.
Ghost of Tsushima je jedna od poslednjih AAA igara koje treba da izađu za ovu generaciju konzola, a datum izlaska je određen za 17. jul ekskluzivno na Playstation 4 konzoli.