U letnjem periodu kada se popularnije igre retko sreću, Rocket Arena je uspela da ostane ispod radara, iako je izašla pod okriljem kompanije Electronic Arts. Radi se o naslovu koji pripada tzv. “arena shooter” žanru, a čiji je istaknuti predstavnik u današnje vreme Overwatch. Rocket Arena je veoma specifična i jedinstvena pucačina jer poseduje važan element iz pojedinih “fighting” igara, kod kojih je cilj da se protivnik izbaci iz ringa, odnosno iz arene.
S obzirom da deluje kao još jedan u nizu Early Access naslova, kontroverzna stvar vezana za Rocket Arenu je njena previsoka cena. Zvanično nigde nije istaknuto da je ovaj naslov u toj fazi razvoja, ali ono što on nudi je daleko od potencijalne full verzije. Mislim da bi igra bila mnogo zapaženija da je primenjen f2p model, a u prilog mi govori uspešna poslovna politika kompanije Riot Games i njihov najnoviji projekat Valorant.
Rocket Arena se isključivo svodi na borbe 3 na 3, dok tipovi mečeva mogu biti različiti. Najinteresantniji od svih je “rukometni” mod kod koga je cilj da se lopta odnese do protivničke zastavice. Takođe se ističe i jedan specifičan, ali vrlo iritantan tip meča, gde je potrebno da se uhvati blago i da se što duže drži kod sebe. Pobednički tim će često biti onaj tim koji se prvi dokopa blaga jer je protivnika teško izbaciti sa mape dok se konstantno krije i beži.
Svaki igrač ima svoj merač koji mu govori koliko je puta pogođen, a ukoliko se on do kraja napuni, sledeći protivnički projektil će ga izbaciti iz ringa na par sekundi. Trenutno je dostupno desetak heroja, od kojih svaki ima svoje jedinstveno oružje i dve specijalne veštine. Za sve heroje je zajedničko to da mogu da urade trostruki skok, kao i dash za izbegavanje projektila.
Čak i kada ne bih uzeo u obizr da sam igrao kontroleru, i dalje mislim da je veoma teško izbaciti igrača koji se prvi dokopa blaga (pa i kada postoji koordinacija između igrača). Ostali tipovi mečeva mi nisu bili toliko interesantni (u pitanju su klasični modovi, nalik na “capture the flag” i “team deathmatch”), ali makar od njih nisam dobijao ospice, kao u slučaju prethodno pomenutog moda.
Smatram da Rocket Arena poseduje dobru i originalnu formulu, ali da je ona bespotrebno protraćena za naslov koji izgleda kao sredstvo da se brzo izmuzu pare od određene publike. Žao mi je što nije iskorišćen drugačiji poslovni model jer je igra bez šireg spektra igrača i daljeg ulaganja osuđena na propast. Cena od 30 evra je zaista previsoka, pa me ni ne čudi što je po izlasku ovaj naslov ostao potpuno nezapažen.
Autor teksta: Filip Kojic
Za potrebe testiranja, igru ustupio ComputerLand.rs
Sistemska zahtevnost
Minimalna
CPU: | Phenom X3 8650 ili bolji/Core i3 ili bolje |
---|---|
Grafička: | Radeon HD 4850 ili bolji/GeForce GTX 460 ili bolje |
RAM: | 4 GB RAM |
HDD: | 30 GB slobodnog prostora |
OS: | Windows 7 64-bit |
DirectX: | Verzija 11 |
Preporučena
CPU: | Phenom II X3 ili bolji/Core i5 ili bolje |
---|---|
Grafička: | Radeon RX 480 ili bolji/GeForce GTX 1060 ili bolje |
RAM: | 6 GB RAM |
HDD: | 30 GB slobodnog prostora |
OS: | Windows 10 64-bit |
DirectX: | Verzija 11 |